Pages

fredag den 23. december 2011

Småkage bagning!

December måned har fløjet af sted! Julen er her næsten, og jeg er langt om længe færdig med at købe julegaver.
De to første uger spændte jeg hos min venindes Lindsay's hus fordi Paula og Pat var i Idaho hvor de var på besøg og hjalp Paula's mor. Det var rigtig sjovt at bo ved Lindsay de to uger. Den 1 December så vi på tv hvordan de tændte det store juletræ i New York, og derefter lavede vi så vores egen lille tændning af deres juletræ i deres køkkenet. Det var med nedtælling og hele molevitten, præcis som de gjorde det i New York ;).
Paula og jeg med vores kager
Har haft meget sjov med at pynte hele huset op til jul og dekorere juletræet. Hele vores hus er fyldt med julepynt, der er ikke et tomt spot. Det bliver helt underligt når det hele engang skal tages ned. Selv jeg har et lille juletræ i mit værelse som jeg har pyntet.
Selvom jeg holder jul i USA har der stadig været lidt dansk tradition. Min mormor var sød at sende skrabe julekalender og min mor sendte adventsgaver og en julesok.

Den 21 december shoppede vi hele eftermiddagen og natten, vi var hjemme klokken 4 om morgen. Sov derfor til 2 dagen efter, havde virkelig brug for søvn. Hele den næste dag brugte Paula og jeg på at bage jule småkager. Der er hvide, grønne, røde og brune. Nogle med chokolade, peanutbutter, kokos, mint og en masse andet som jeg ikke kan huske. Der er noget for enhver smag, så bestem ingen er snydt. Vi har bagt i 10 timer, og her klokken halv 3 er vi stadig ikke i seng endnu.

Derfor, GODNAT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar