Pages

søndag den 11. september 2011

Min weekend

Lige en lille hurtig opdatering om min weekend, som jeg har spenderet i skoven.
Fredag eftermiddag trillede bilen af sted mod nord, og sammen med omkring 30 andre mennesker har vi i weekenden levet som de gjorde langt tilbage i tiden. Mennesker over hele verden gør som vi har gjort i weekenden, og hvert medlem har skabt deres egen "Persona" som de kalder det. En persona er en person man opfinder som har levet tilbage i tiden. Når man skaber sin person laver man hele deres historie, (hvilke krige de har været i osv), og man giver sin persona et navn. Hver gang man så mødes med sin gruppe, repræsenterer man sin person. Man klæder sig som man forestiller sig sin persona gjorde, man gør ting som sin persona gjorde og når man snakker med de andre medlemmer, kalder man ikke hinanden ved ens rigtige fornavn, men ved ens personas fornavn.
Jeg har derfor levet som middelalder pige i denne weekend, hvilket inkluderer at jeg har båret lange flotte kjoler, jeg har lært at skyde med bue og pil, og så har jeg spist så meget lækker mad, at jeg nok har taget et par kilo på, hvilket alligevel ikke var så typisk for en middelalder pige.
Nu er jeg så hjemme igen, har modtaget mit første brev fra DK, og skal ellers bruge min søndag aften på masser af lektier, hvilket der er rigeligt af!!
Jeg skyder med bue og pil

Vandt konkurrencen, hvor man skulle hurtigst igennem en bane med en legehest. 

Pat er klar til kamp. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar