Pages

lørdag den 12. marts 2011

Og det hele begyndte

Alt begynder et sted, og præcis det samme gjorde tankerne om et år i udlandet som udvekslings student. Jeg har altid haft lyst til at opleve verden, men først da jeg i syvende klasse var til konfirmation ved en af mine venner, fandt jeg ud af, hvad det egentlig vil sige at tage på High School i udlandet!
For mit vedkommende går turen til USA, og jeg har valgt at rejse med den nordiske organisation Explorius. De har fra starten af været mit første valg blandt de mange organisationer, da de lægger vægt på meget personlig kontakt med alle elever, og derfor ikke optager så mange. Det synes jeg bestemt er et plus! 

For godt en måned siden blev jeg godkendt af ISE, (min underorganisation i USA), som også er dem der skal finde en værtsfamilie til mig. Det var fantastisk at blive godkendt, for så var jeg helt sikker på at komme afsted til sommer. 
Jeg har ønsket at komme til en bestemt region i USA, og den region består af staterne: Arizona, Nevada, Utah, Oregon og Washington. Det er egentlig lidt ligemeget for mig, hvor jeg havner, for hvert sted vil blive en helt fantastisk oplevelse. 
Jeg har stadig intet hørt mht. familie, men håber på at få en i foråret, så der er tid nok til at skrive med dem og få tjekket området ud, inden turen går dertil! Det ville nu være meget rart at vide, om man skal pakke badehåndklæde eller vandrestøvler :-D. 
Jeg glæder mig utrolig meget til det år der hele tiden kommer nærmere!

Stine.

3 kommentarer:

  1. The first one commenting! Håb på Arizona! Warmth! glæder mig til at læse din blog, selvom jeg selv er afsted!

    SvarSlet
  2. Yeah! :-)..
    -Haha, det ville ikke være helt tosset med et år i varme, nu må vi se!
    Præcis det samme gør jeg med din, er i fuld gang!

    SvarSlet
  3. Yay! Endnu en Exploriusser fra Danmark, jeg glæder mig til at følge din blog, Stine!

    SvarSlet